Brev:
Går selv - også når man skal sove
11. december 2011
Alder:
14 mdr.
Går selv - også når man skal sove
Hej Helen.
Vores barn sover i vores seng. Det fungerer godt. MEN inden for de sidste par dage er hun begyndt at gå ud af soveværelset, hvis hun hellere vil noget andet end puttes.
Hun har kunne gå selv i ca. 2 måneder.
Hun er ikke på noget tidspunkt alene i soveværelset.
Hun får mælk, hun får læst bog og pludret med, hun leger lidt rundt, så smutter hun ud af sengen og på vej hen til døren.....
Så får hun et "NEJ", hvilket hun bliver sur over.
Så tilbage igen. Lidt efter forsøger hun på ny.
På det her tidspunkt udviser hun de karakteristiske træthedstegn - øjne gnides og øre kløs.
Og så forsøger hun igen....
Har du et råd, som ikke er, at komme hende i tremmesengen?
Hilsen