Brev:
Sengen
5. januar 2012
Alder:
3 år
Sengen
Hej Helen : )
Emilie har en "lille Per seng", den med tremmer rundt.
Man kan fjerne en "tremme" så sengen bliver åben i den ene side og selvfølgelig gøre sengen længere, hvornår er det tid for det?
Venlig hilsen
Gitte