Brev:
Suttebehov - 11 mdr.
28. juli 2004
Alder:
11 mdr.
Suttebehov - 11 mdr.
Hej
Jeg stoppede for ca. 1½ mdr. siden med at amme vores datter på 11 mdr. Bliver hendes suttebehov dækket, når hun ikke bruger sut? Hun udviser ikke særlige tegn på et evt. behov, men sommetider ligger hun og sutte på dynen, når hun er ved at falde i søvn.
For snart to uger siden opdagede vi, at hun for oven i munden havde en hvid plet. Umiddelbart ser og føles det ikke som en kommende tand (har allerede 8), og pletten sidder også midten på tandkødet. Hvad kan det være?
Ser frem til at høre fra dig.
Med venlig hilsen
June