Brev:
Sovetid - 3 år
5. januar 2012
Alder:
3 år
Sovetid - 3 år
Hej Helen : )
Når Emilie skal i seng er det for det meste mig (mor), som putter hende, men far må gerne børste tænder, give nattøj på etc. også.
Jeg læser altid højt for hende af et par bøger, som hun vælger og derefter tager hun nogle gange bøgerne og "læser højt/"gengiver" hvad jeg har læst.
Vi læser en ca. en halv time. Når Emilie sover lægger jeg hende ind i hendes egen seng eller lister ned og vi lægger hende ind i egen seng lidt senere.
Er det en god måde at gøre det på eller skal vi ændre på det for Emilies skyld? Hun elsker og er vant til det på denne måde, men hun bliver jo også større, jeg er lidt "bange" for, at hun ikke vil acceptere at falde i søvn i egen seng, hvordan gør vi det bedst?
Venlig hilsen
Gitte