Brev:
11 mdr og dårlig til at lege selv
30. juli 2004
Alder:
11 mdr.
11 mdr og dårlig til at lege selv
Hej
Jeg kunne godt bruge nogle råd. Jeg har en 11 mdr meget temperamentfuld dreng som har meget svært ved at lege selv, hvis vi altså ikke lige sidder hos ham. Han kravler efter os selvom han kan se os fra der hvor legetøjet er. Han hænger uafbrudt i buksebenene og bliver meget hysterisk hvis han ikke kommer op hele tiden. Når han så endelig kommer op på vores skød vil han heller ikke sidde der.
Nogen gode råd.
Med venlig hilsen
Susanne