Brev:
Rejse uden barn - 19 mdr.
30. juli 2004
Alder:
19 mdr.
Rejse uden barn - 19 mdr.
Kære Brevkasse
Vi har planlagt en tur til Vietnam 15 dage i efteråret - min mand og jeg. Vi har en dreng på 19 1/2 måned når vi tager afsted. Vi synes ikke han vil have noget ud af at komme med, samt at vi har sagt, at vi ønsker at gøre noget for hinanden uden barn, mens tid er (vi venter os igen til marts).
Vores dreng skulle så være hos hans mormor, som han kender godt. De har en uges ferie sammen samt at han de øvrige dage vil skulle i dagpleje, som han plejer.
Nu er jeg kommet til at tænke på om det er så godt at vi tager afsted!? Vi tager jo begge afsted - vil han afvise os? - opleve det som omsorgssvigt fra os? Er han for lille til at vi tager afsted? Er der noget vi kan gøre?
Vi er lidt i vildrede, hvad vi skal gøre?
Mange hilsner
Den bekymrede mor