Brev:
Letmælk og salt
6. januar 2012
Alder:
12 mdr.
Letmælk og salt
Hej Helen,
Min søn på et år får nu letmælk, men hvad er det egentlig som gør at han ikke må drikke minimælk som resten af familien? Hvornår må han få det?
Og med hensyn til salt, hvornår kan han så begynde at spise det samme som os, altså hvor vi ikke tager mad fra til ham før vi salter?
Med venlig hilsen
Pernille