Brev:
Skimmeloste
6. januar 2012
Alder:
15 mdr.
Skimmeloste
Hej Helen.
Vores datter kan bedst lide mad, der smager af noget.
Hun er lige knap 15 mdr. gammel.
Må hun få fx blåskimmelost? Hun får alm. skæreost, men er i tvivl om hun må skimmeloste.
Hilsen