Brev:
ACD dråber / D dråber
6. januar 2012
Alder:
5 mdr.
ACD dråber / D dråber
Hej Helen
Lige efter dit sidste svar fik han feber og vi endte ved vagtlægen den weekend og hun sagde han havde ondt i ørene og udskrev penicillin, og om mandagen gik vi så til ørelægen som du skrev, men der var intet på dem. Helt rask og fin sagde han.
Samme uge tog vi til børnelæge, for det fortsætter og hun siger han spiser mere end hans mave han klare, og derfor vågner han og er ked, han har simpelthen mave kneb, og han får også meget lactolose og det kunne også gi ham ondt i maven. Vi blev enige med hende om at prøve lidt grød af og se tiden lidt an. Men så blev mor her syg med lungebetændelse hele julen og nytåret og farmand tog 100 % over og pludselig sov han! Vågnede kun når han skulle ha mad og måske en eller to gange mere og bare ha sutten. Fantastisk!... ...
...
Da jeg så var på højkant igen vendte vi tingene og fandt ud af at farmand havde glemt alt om at gi acd dråberne og 5 af 10 ml lactolose. (vi skiftede til acd dråberne da vi i kolik tiden troede at de almindelige d-dråber var skyldige) - så nu tror vi altså der er noget med de dråber - måske er den olie der der giver ham de urolige nætter / mave ondt? .. vi forhørte vores sp og hun var ikke meget for at han stoppede med dem. Jeg prøvede bare at gi 2 dråber igår ved frokost tid og efter 30 min skreg han og var meget urolig, - det løjede af hen på eftermiddagen.
Han får mme, NAN1 - omkring 700 ml i døgnet (for nu får han grød 2 gange dagligt) Er hans daglige d vitamin behov ikke dækket lang hen af vejen i mme'en? Hvad syntes du om at vi skibber dem?
Hilsen