Brev:
Mælk, når far har barsel
8. januar 2012
Alder:
7 mdr.
Mælk, når far har barsel
Hej Helen,
Først tak for en super god bog om kost, den bliver flittigt brugt og nye opskrifter bliver afprøvet.
Min datter er nu blevet 7½ måned og jeg skal snart på arbejde igen. Far tager over når hun er 8½ måned. Jeg tænker på hvordan jeg skal gøre med amningen, da jeg gerne vil fortsætte med dette.
Hun tager hverken flaske eller sut, så hun er ret afhængig af amning, synes jeg. Jeg kan læse i din bog, at du anbefaler at man fastholder en amning omkring middag, men det er ikke muligt, da jeg arbejder fra 8-16.
Jeg kunne godt tænke mig at høre, om du kan anbefale noget alternativ - fx tidlig morgen, aften og sen aften? Hun skulle jo nødig blive dehydreret og vi kan indtil videre ikke få flaske i hende. Derfor kan far give vand af kop til måltiderne.
Har du nogen forslag?
Med venlig hilsen
madmor