Brev:
Søvnhjul
9. januar 2012
Alder:
3 mdr.
Søvnhjul
Kære Helen
Tak for dit svar. Jeg vil nu lægge en ekstra amning ind, hver gang min datter er vågen for at se, om det kan hjælpe på uroen om aftenen. Min sundhedsplejerske kommer i næste uge, så vil jeg tage stilling til, om hun skal have en flaske som supplement.
Min mand og jeg har været ved at registrere, hvornår vores datter sover i løbet af et døgn, for bedre at kunne støtte hende i at få en god søvnrytme. Vi er kommet frem til, at vi måske har haft for store forventninger til, hvor meget hun skal sove i løbet af en dag, og vil derfor bede dig give dit besyv med på den rytme, vi nu vil forsøge at støtte hende i.
Kl. 08.00 vågen 2,0
Kl. 10.00 formiddagslur 2,5
Kl. 12.30 vågen 2,0
Kl. 14.30 eftermiddagslur 2,0
Kl. 16.30 vågen 2,0
Kl. 18.30 power nap 0,5
Kl. 19.00 vågen 2,0
Kl. 21.00 nattesøvn (hun vågner ca. ved midnatstid og igen ved 04.30 tiden og bliver ammet)
Jeg har hele tiden ammet hende fra to bryster hver gang, da hun sjældent affinder sig med kun at få et bryst. Nu vil jeg så starte med at amme hende fra begge bryster når hun lige vågner og igen som den indledende del af vores putteritual.
Hvordan lyder dette?
De kærligste hilsner fra
Karina