Brev:
Søvn igen igen!
14. januar 2012
Alder:
14 mdr.
Søvn igen igen!
Hej Helen!
Lige endnu et spørgsmål omkring søvn :-).
Gustav er nu blevet 14 mån. Han er en fantastisk lille dreng. Glad og elsker at udforske hele verden. Klatrer, danser, elsker mad og fungerer rigtig godt i sin vuggestue!!
Vi har vænnet ham af med den ene flaske om natten og nu får han ingenting fra kl 19 til 7. Det fungerer egentlig også fint for det meste.
Men nogle nætter vågner han mellem kl 3-5. Han skriger ikke, men ligger og snakker og småklynker lidt. Vi tilbyder ham vand og en sut. Men de fleste gange falder han først i søvn når vi tager ham ind til os og han ligger helt tæt op af mig eller hans far. Her sover han så de sidste timer til kl 7 -7.30 som en sten.
Vi har lidt diskussion herhjemme vedr. denne nye lille rutine.
Min mand er bange for vi vænner ham til at han skal ind til os sidst på natten og jeg mener det måske bare er i en periode, hvor han har brug for os.
Hvad mener du? Skal vi køre en "hård linie" og lade ham blive i sin egen seng eller er det iorden som vi gør nu?
Mange hilsner
Marianne