Brev:
Stadig urolig om natten og nu også i barnevognen
17. januar 2012
Alder:
11 mdr.
Stadig urolig om natten og nu også i barnevognen
Hej igen Helen
Vi har prøvet at følge dine råd fra din tidligere mail, men stadig uden markant ændring i søvnmøntret. Viktor er stadig utrolig urolig om natten og selvom han kommer over og ligge ved mig eller min kæreste, har han stadig svært ved at finde ro. Hans seng er også flyttet ind ved siden af vores seng, men vi har ikke kunne se nogle ændringer på hans enorme behov for tryghed.
Han vågner kort tid efter han er blevet puttet op i sengen og sådan foregår det med ca en halv times interval indtil vi tilsidst går i seng til ham.
Nu er det også blevet et problem når han skal i sin barnevogn og sove. Han går nærmest i panik når han ser den, og når han så endelig falder til ro og falder i søvn vågner han flere gange og falder først i søvn igen hvis vi går en tur med ham. Han har altid været vant til at "stå stille" i barnevognen når han sover om dagen, men det er næsten umuligt at få ham til nu.
Når han er vågen er han utrolig opmærksom på hvor både jeg og min kæreste er og så snart vi går ud af det rum han befinder sig i, giver han sig til at græde helt utrøstelig.
Er der noget andet vi kan gøre for at få mere rolige nætter og en mere tryg dreng?
Hilsen Anna