Brev:
KUN mælkeerstatning 9 mdr.
17. januar 2012
Alder:
9 mdr.
KUN mælkeerstatning 9 mdr.
Hej Helen.
Vi er et par bekymrede foreldre der har jordens dejligste dreng paa 8 mdr og 20 dage, det er vores foerste barn.
Han spiser ikke, hoejst 5 - 10 teskefulde groed dagligt, derefter tager han KUN melke erstatning, intet andet, det drikker han saa ca 800 ml af om dagen, er begyndt at drikke lidt fra kop nu. Han vejer idag 8,9 kg og er frisk - fin og glad, han var 52 cm ved foedsel og vejede 3.950 gram. :-).
HVORDAN kan vi faa ham til at spise, vi har proevet at holde 1 uges pause og starte op igen osv, det hjaelper intet..
Han lukker munden helt tydeligt naar han bliver sat i stolen, han sidder fint i stolen saa det er ikke udstyret der mangler, men han aabner ikke munden. :-)....
Hvis en af os goer noget bagved og afleder selve opmaerksomheden, saa kan han aabne munden en 5 - 10 gange uden problemer og spise, MEN LIGE PLUDSELIG lukker han munden i igen og saa er det slut.
HVAD SKAL VI GOERE, vi har for det meste proevet med groed.!!!.
Er det skadeligt han gaar paa melke erstatning saa laenge, uden at spise andet, haaber vi faar et svar hurtigt. :-)
Vi har rejst rigtigt meget rundt i verden med ham, en af aarsagerne er maaske dette, men nu har vi faaet mere trykke rammer.... Nu kommer vi kun til at rejse 1 gang om maaneden og det er de 2 samme steder vi rejser imellem hvor han har alt begge steder, men ser du det som et problem lige angaaende maden....
Vores dreng faar alt den kaerlighed han skal have, selvom vi rejser meget, vi har endnu ikke sluppet ham af syne siden han er kommet til verden :-).
Hilsen et par bekymrede foreldre.