Brev:
Middagslur indenfor
28. januar 2012
Alder:
2 år, 8 mdr.
Middagslur indenfor
Hej Helen.
Vores pige har lige taget et ordentligt spring og er nærmest vokset ud af barnevognen! Hun kan godt være der, men det er med hovedet helt oppe mod hovedenden og benene let bøjede. Hvis bare det var sommer og hun ikke behøvede dyne og overlæder, kunne det måske gå, men jeg synes, hun ligger lidt klemt nu, hvor hun skal pakkes sådan ind...
I vuggestuen sover de store børn (fra 2 års alderen) inde på en stue på madrasser og det går rigtig fint med at falde i søvn der sammen med de andre børn.
Det er jo så kun i weekenden, hun sover ude i barnevognen, og vi er ret glade for at hun trods alt kan sove ude to dage om ugen.
Jeg tænker på, om vi skal til at putte hende inde i sin seng i stedet for den lidt klemte vogn? Eller er det lige meget at hun ligger klemt op mod hovedenden - tænker på om hendes nakke har godt af det...?
Hvis hun skal sove lur i sin seng, hvordan gør vi så lige det? Ruller ned (det gør de i vuggestuen) og synger en sang? Eller skal det være helt anderleders end aftenputningen?
Hilsner fra Majas mor