Brev:
Modermælkserstatning - 10 mdr.
29. januar 2012
Alder:
10 mdr.
Modermælkserstatning - 10 mdr.
Hej Helen,
Nu er min søn lige straks 10 mdr. Han begynder i vuggestue i næste uge. Indtil nu har han fået 3 flasker om dagen med mme. Jeg tænker på at skære det ned til 2 flasker om dagen fra nu af. Lyder det rimeligt?
Mener det bare er ca 400 ml mme han skal have om dagen. Og så ville han få en til sengetid og en sen aften.
Når han så bliver et år hvad så? Er det så bare helt slut med flaske eller laver man en mere blid overgang fra en flaske i mellemtiden?
Med venlig hilsen
mig:-)