Brev:
Sover rigtig skidt om natten
29. januar 2012
Alder:
10 mdr.
Sover rigtig skidt om natten
Hej Helen,
Lige et spørgsmål mere.
Vores søn er begyndt at sove rigtig skidt om natten. Han vågner rigtig mange gange og den eneste måde at få ham til at sove på er ved at lægge ham i vores seng. Men han sover stadig rigtig dårligt for han vågner hele tiden og vender sig om på maven og virker utilfreds.
Jeg tænker om det kan være fordi han sover for sent om eftermiddagen. Nogen gange vil han først sove sent til eftermiddag og kommer så op fra hans lur omkring 16.30. Og det er kun fordi jeg vækker ham så det ikke bliver senere. Han får to lure om dagen. Eller kan det være et tigerspring. Han er iøvrigt ved at få tænder og har nu 7 tænder og flere på vej. Måske det er det der generer?
Og må han egentlig sove på maven i sin egen seng nu? Han vender sig selv om på maven men kan ikke rigtig finde ud af at vende sig om på ryggen igen. Men nogen gange når vi kigger til ham ligger han og sover på maven og ville lige høre om det er iorden? Ved ikke om det er under et år de helst ikke må sove på maven eller om det er når de selv kan vende sig.
Med venlig hilsen
mig:-)