Brev:
Night sleep, urolig
29. januar 2012
Alder:
4 mdr.
Night sleep, urolig
Kære Helen
Thank you so much for your great answer last time about breastfeed :) you are right, by the time you wrote the answer, my son has back to breatsfeed like before / even more !! :-)
Now began my next question .
Since the last 3 weeks (since the ammne strejke ) he has been very very urolig when he sleeps at night :-( he probably into deep sleep like 1-2 hours after we put him down ( ca 7. - 7.30 then when he lost his sut , we put it back then he began to kicking / turn his head around with close eye... dooes he still sleeping or awake actually? It will take us minimum 1/2 hour to make him not kickinh/ scratch his head by holding them down with blanket... i thought the beginning he was hungry but i tried to feed him, he only eats maybe 2-5 minutes..
This can happen all night :( I am still trying to follow his eating habit like before which is kl.22 - 3 - 7 then up for the day ... so when he is up in between, i try not give him food ..
What could it be that he so urolig at night? Is he hungry ? Or something wrong with his body?
We have been to the doctor and the doctor said he is fine: no ear infection, no excema or anything...
He sleeps between us at night and for nap he sleeps perfectly good and fine in his barnevogn ..
Can you give us a trick/ idea what we can do to make him has a good night sleep like before? What do u think we did wrong here?
Thank you so much in advance :-)
A tired mother - Dea