Brev:
Ægløsning?
3. august 2004
Alder:
0 mdr.
Ægløsning?
Min kæreste og jeg forsøger at få barn. Ca. 5. dagen inden min menstruation har jeg brunt udflåd. Fra hvilken dag skal jeg beregne ægløsningstidspunktet, er det fra den dag hvor det brune udflåd begynder eller fra den første dag med "rigtig" blødning? Kan man godt have menstruation uden at der er ægløsning?
Venlig hilsen
Anne-sofie