Brev:
Grøntsagers holdbarhed
24. februar 2012
Alder:
5 mdr.
Grøntsagers holdbarhed
Kære Helen
I forgårs fik vi kartofler til aften, hvoraf vi gemte nogle i køleskabet. I går aftes kom de i kogende vand, hvor de lå og trak, og så blev de most med fedtstof og modermælkserstatning, som opskriften i din bog. Nu er vi i tvivl om hvor længe kartofler kan anvendes på denne måde?
Man skal ikke mose kartoflerne med den dl vand der står i opskriften vel? Men hvis man skal fryse noget, hvad så?
Venlige hilsner fra
Karina