Brev:
1 mdr gammel pige i fly
3. august 2004
Alder:
1 mdr.
1 mdr gammel pige i fly
Hej
Er det forsvarligt at tage min datter på 1 mdr. med på en tur til Paris i fly?
Turen tager 1 time og 3 kvarter.
Tak for hjælpen.
Louise