Brev:
Sovestilling
3. august 2004
Alder:
2 mdr.
Sovestilling
Vores datter på 9 uger falder meget naturligt bedst i søvn i sin moders arme.
Et par gange er hun faldet i søvn på maven med hovedet vendt ned mod moderens brystkasse.
Skal vi passe på, at dette ikke sker, eller er dette en unødvendig bekymring?
Med venlig hilsen
Lise og Lars