Brev:
Sut til flaske
3. august 2004
Alder:
1 mdr.
Sut til flaske
Vi har en datter på 6 uger, som ikke virker som om hun får nok næring fra brystet, sidst på dagen, så vi har valgt at suplere, med flaske med modermælks erstatning.
Men hun vil ikke tage hverken flasken eller sutterne. Hun laver opkast lyde.
Kan man få mindre sutter til flasken? Eller hvad kan vi gøre?
Morten mener hun er følsom i munden, som han er, og mener at have hørt om andre sutter der er små, til de lidt følsomme.
Er det korrekt?