Brev:
Morgenmad til dreng på 1 år
3. august 2004
Alder:
12 mdr.
Morgenmad til dreng på 1 år
Hej Helen
Min søn på næsten 1 år gider ikke spise havregrød og købegrød længere. Det er som om det ikke smager ham længere. Han vil hellere have brød med ost og smør, og så har han for nylig fået smag for frugtyoghurt.
Er det i orden at give ham dette? Eller er der for meget sukker i yoghurten til sådan et lille barn?
Hvilke andre forslag/alternativer har du til morgenmaden?
Med venlig hilsen
Ditte