Brev:
Hendes søvnrytme er igen rigtig dårlig
7. marts 2012
Alder:
14 mdr.
Hendes søvnrytme er igen rigtig dårlig
Kære Helen
Vores datter er 14 måneder og har, siden hun var omkring 6 måneder, sovet rigtig dårligt.
Hun falder hurtigt i søvn om aftenen, når vi putter hende ved 19-tiden, men vågner mange gange i løbet af natten, Stiller sig op og græder. Så snart vi kommer ind og lægger hende ned, falder hun i søvn på kort tid. Nogle nætter vågner hun en gang i timen eller oftere.
Vi har tidligere forsøgt at lade hende græde i intervaller, når hun vågnede i løbet af aftenen, hvilket har virket og fået hende til at sove meget længere ad gangen.
Grundet en lang sygdomsperiode, hvor hun fik lov at sove inde hos os, er hendes søvnrytme nu endnu engang rigtig dårlig.
Vi ved ikke, hvad vi nu skal gøre, da vi ikke har lyst til at lade hende græde.
Håber, du kan hjælpe os!
Venlig hilsen
Toga