Brev:
Skift til juniorseng
11. marts 2012
Alder:
2 år, 4 mdr.
Skift til juniorseng
Kære Helen,
Jeg har et praktisk spørgsmål.
Sagen er den, at vi rejser hjem til Danmark til sommer og skal i den forbindelse have sendt vores ting, deriblandt S's tremmeseng, hjem med skib. Det kommer til at tage fem-seks uger. Vi har i den forbindelse overvejet at købe en ny seng, gerne en juniorseng, til S, som til den tid vil være 2 år og 8 måneder. Vi vil nødigt, at han skal sove i rejseseng i den periode, for han sover ikke ret godt i sådan en.
Hvad er din vurdering af skiftet til juniorseng samtidig med flytningen hjem? Jeg har kig på en seng med lave tremmer på begge sider i hovedenden og hovedgærde, så han vil måske stadig opleve den lidt omsluttede fornemmelse.
Med venlig hilsen
Mette