Brev:
Overgangsmad - hvornår kommer det 3. måltid?
17. marts 2012
Alder:
4 mdr.
Overgangsmad - hvornår kommer det 3. måltid?
Hej Helen
Vi startede grød op for en lille måned siden og nu spiser vores datter lidt over ½ dl grød til middag og lidt grøntsagsmos om aftenen.
Jeg ammer hende efterfølgende, er bare blevet i tvivl om hvor længe hun skal tilbydes mælk efter et måltid?
Hvornår kommer det 3. måltid?
Hilsen Linda