Brev:
Vores mad til babyer?
4. august 2004
Alder:
8 mdr.
Vores mad til babyer?
Hej igen
Tak for din super brevkasse.
Min søn er 8 mdr. og spiser babymad, men de siger at vi skal give ham alt vi spiser. Vores mad indholder salt og måske fløde osv, er det ok at give barnet de ting vi spiser eller ej?
Hvad med brød, han har ikke fået tænder endnu!?
Tusind tak
Venlig hilsen
Taner