Brev:
Tandbørstning et mareridt
4. august 2004
Alder:
20 mdr.
Tandbørstning et mareridt
Hej Helen
Vores pige på nu snart 20 mdr HADER at få børstet tænder. Jeg ved snart ikke, hvad vi skal gøre, og jeg er tæt på at give op!
Vi har prøvet alt, både el tandbørsten og den almindelige. At hun selv har børstet først/efter osv, men intet virker.
Sommetider går det lige an, at jeg får børstet undermunden nogenlunde, men når overmunden skal, går mareridtet igang. Jeg holder fast på hende og hun vrider sig, skriger/græder, og hun er enormt stærk. Det ender med at hun er helt ulykkelig til sidst, det samme er jeg. Men jeg nægter alligevel at hun får sin vilje. Vi har også prøvet med far, men det er bare værre.
Hmmmm, har du nogle gode forslag eller ideer? Jeg vil dog hellere ha hun skriger nu end i tandlægestolen når hun skal bores...men det er nu altså hårdt.
Sommerhilsen fra Mette