Brev:
Rejse uden barn - 10 mdr.
5. august 2004
Alder:
10 mdr.
Rejse uden barn - 10 mdr.
Min mand og jeg vil utrolig gerne på skiferie, og er nu blevet forældre. Vores dreng er nu 4 mdr. Til vinter er han 10-11 mdr, og jeg vil spørge hvordan det vil påvirke ham at blive passet 5-10 dage i den alder.
Derudover vil jeg spørge, hvornår det er mest skånsomt for barnet at blive passet i så lang tid - hvor gammel barnet bør være?