Brev:
Nattesøvn - 19 mdr.
16. maj 2012
Alder:
19 mdr.
Nattesøvn - 19 mdr.
Hej Helen
Vi har en datter på 19 mdr. som altid har været rigtig god til at sove, vi har indtil for 3-4 uger siden kunne ligge hende, synge en godnat sang og sige godnat og kort efter sov hun.
Hun har endnu ikke sit eget værelse, så hun sover hos os i hendes egen tremmeseng.
For 3-4 uger siden skete der noget som gjorde at hun ikke ville sove i hendes egen seng, hun blev ked og virkede bange for at være i sengen, hun faldt ikke til ro før hun kom over i vores seng, hvor vi skulle blive liggende indtil hun sov. Hun vågnede op for at se om vi var der og mærkede efter for at være sikker på vi ikke var gået. Vi kunne ikke nænne at ligge hende tilbage i hendes egen seng, da hun virkede som en pige, der havde brug for trygheden.
Spørgsmålet er så hvordan vi får hende ud af vores seng igen, for hun ligger der fast hver nat, hvilket ikke er holdbart i længden.
Hvad er dit råd til os, så vi griber det an på en fornuftig måde så hun ikke kommer til at føle sig svigtet af os.
På forhånd mange tak.
Med venlig hilsen
mor