Brev:
Væske i varmen - 2 mdr.
21. maj 2012
Alder:
2 mdr.
Væske i varmen - 2 mdr.
Hej Helen
Tak for dit svar vedr. Skarlagensfeber. Det ser lige nu ud til at min søn går fri, men vi er stadig Obs.
Mit spørgsmål er nu i forhold til den dejlige varme der rammer Danmark i disse dage. Min søn får flaske og jeg har hørt at de ofte skal have ekstra væske i varmen. Er det korrekt? Hvordan gør jeg dette samtidig med at jeg sikrer det er maden der fylder mest?
På forhånd tak for hjælpen.
Med venlig hilsen
Bettina