Brev:
Ammebaby vil ikke drikke erstatning
27. maj 2012
Alder:
8 mdr.
Ammebaby vil ikke drikke erstatning
Hej igen
Tak for det sidste svar, vi vil gerne bruge dit råd at introducere en flaske til vores datter inden hendes far skal overtage barslen.
Det nye problem er, at hun kun er blevet ammet indtil nu og hun synes åbenbart ikke om erstatning! Har du nogle gode råd til at introducere MME til en ammebaby? (Det virker som om vi har fundet en flaske, som hun vil drikke af.)
På forhånd tak!