Brev:
Modermælkserstatning - 2 mdr.
27. maj 2012
Alder:
2 mdr.
Modermælkserstatning - 2 mdr.
Hej Helen!
Jeg har en dreng på 2 mdr. og har et stort ønske om, at kunne give ham flaske med mme tidligt pg.a praktiske årsager. Det lykkedes desværre med storbroderen. Jeg vil gerne starte med et måltid om dagen indtil 4 mdrs alderen og så herefter lade flasken overtage mere og mere.
Men spørgsmålet er hvornår er det bedst på dagen at prøve? Hvordan tilbereder jeg Mme? Og ikke mindst - hvordan skal jeg rengøre avent sutteflasken - vi vasker nu op i hånden - men når han er 4.5 mdr får vi pg.a flytning opvaskemaskine? Hvis jeg er i byen vil jeg gerne bruge brikker - men hvordan bruger jeg dem, når han ikke er ældre? Må jeg give ham kogt vand i flasken, så han også på anden vis vænner sig til flasken?
Med venlig hilsen
Joan