Brev:
Skal vi lave grøden med mel lavet af brune eller hvide ris?
30. maj 2012
Alder:
5 mdr.
Skal vi lave grøden med mel lavet af brune eller hvide ris?
Kære Helen,
Tak for dit svar med hensyn til klapvogn:-)
Her kommer endnu et spørgsmål hele vejen fra Los Angeles.
Ingrid bliver 5 mdr. d. 2. juni og jeg tror, hun er ved at være klar til at prøve sin første grød.
Jeg har kigget på hylderne med mel til grød og mit spørgsmål er:
Skal vi lave grøden med mel lavet af brune eller hvide ris?
Mit fornemmelse siger hvide ris til at starte med pga hendes fordøjelse men vil lige være helt sikker.
Mange solskinshilsener fra
Louise