Brev:
Rykke søvnrytme
3. juni 2012
Alder:
4 mdr.
Rykke søvnrytme
Hej Helen
Tuinde tak for dine tidligere svar, det har hjulpet os meget. Vores dreng på nu knap 4 måneder trives fint. Jeg vil høre dig om det er muligt/en god ide at forsøge et rykke hans søvnrytme 1-2 timer og hvis ja hvordan vi griber det an.
Vores dag ses således ud
Ca 5: vågner ammes og vi står op, her vil han ikke sove mere
Ca. 7.00 1 lur- sover 2-3 timer
Herefter sover han 2 lurer på 1-2 timer hvor han vågner fra sidste lur kl. 16
Ca. 18 han puttes til natten, ammes kl. Ca. 23 og ca. 3.
Vi leger, hygger og tumler naturligvis i hans vågne perioder.
Vil det være muligt at rykke rytmen 1-2 timer så han puttes til natten kl. 20 og vi står op kl. 7?
Mange hilsner Mette