Brev:
Rytme - 7 mdr.
3. juni 2012
Alder:
7 mdr.
Rytme - 7 mdr.
Hej Helen
Min datter er nu 7 måneder. Mit spørgsmål er hvornår måltiderne skal ligge? Jeg har læst din plan for et barn på 7 måneder, men kan ikke finde ud af det i forhold til min datters tider.
Hun vågner hvis jeg er heldig kl. 07 om morgenen.
Morgenmad ca. 07.30-45 og herefter bliver jeg i tvivl.
Hun tager sin morgenlur omkring 08.30-45 og til mellem 9.00 og 9.30.
spiser middagsmad 10.45 som det ser ud nu
Middagsluren tager hun kl. 12.00 og frem til mellem 14.00-14.30
Sen lur kl. 16.00 til 16.30
aftensmad 17.30
Hun sover omkring 20.30 og vågner kl. 07.00 ofte kl. 06.00 og så forskyder det hele sig en time.
Hun bliver ammet til midnat og ved 05.00 tiden.
Synes ikke rigtig jeg ved hvornår eftermiddagsmaden og morgenfrugt med jern skal placeres.
Kærlig hilsen
Linda