Brev:
Mad i løbet af dagen
5. juni 2012
Alder:
9 mdr.
Mad i løbet af dagen
Hej Helen
Ja så er der brug for lidt hjælp igen.
Jonathan bliver 9 mdr. her den 13. Og jeg har brug for lidt hjælp til hans spisevaner. Det virker til at han er ved at være træt af sit rugbrød til frokost og er faktisk lidt blank overfor hvad han så skal tilbydes. Desuden mangler jeg lidt indput til hans rytme og madindtag i det hele taget.
6.00 Vågner
6.30 Havregrød på mme, med frugtmos.
8.00 Formiddagslur
9.30 vågner, får lidt frugt
11.00 Frokost, rugbrød m. forskelligt pålæg
12.00 middagslur
Vågner igen mellem 13.00-14.00
14.30 Yoghurt, banan, en kiks og ostehaps
17.15 Aftensmad, vores mad og rugbrød hvis han ikke kan lide det.
18.30 puttes til nat
Han får enten en flaske når han puttes og hvis ikke der så kl.22.00 når vi går i seng.
Han sidder meget med maden selv, på nær morgenmaden. Han har lidt pincetgreb og er begyndt at øve sig på at spise med gaffel.
Sover han nok? Det er jo nogle "korte" lure:o))
Hilsen
Jonathans mor