Brev:
Blåbær
7. juni 2012
Alder:
10 mdr.
Blåbær
Hej Helen.
Har lige et par spørgsmål omkring blåbær, min søn ELSKER dem og han få alt lidt med i han madpakke i vuggestuen, men hvor sundt er det enlig at han spiser dem hverdag..
Er der meget sukker i..
Hilsen Julie