Brev:
Uopmærksom, når jeg giver flaske
20. juni 2012
Alder:
4 mdr.
Uopmærksom, når jeg giver flaske
Hej Helen
Tusind tak for dine gode svar på mine spørgsmål:-) Det har virkelig hjulpet mig videre.
Nu til et andet spørgsmål. Vores dreng på knap 4 måneder er de sidste dage blevet utrolig uopmærksom, når han får flaske. Og han kikker rigtig meget rundt, samt småpludre med flasken i munden, når den værste sult er stillet.
Er det normalt? Og er der noget, vi kan gøre for at han bliver opmærksom, når han spiser, da måltiderne nogle gange tager lang tid.
Med venlig hilsen
Rikke