Brev:
Amning, godnatgrød og sukker i mme
20. juni 2012
Alder:
7 mdr.
Amning, godnatgrød og sukker i mme
Hej Helen
Kan se på din plan for en baby på 8 måneder at til middag skriver du evt. ammes. Er det hvis barnet ikke er sultent og skal man så ligge amme måltidet på et andet tidspunkt?
Hvis vi kommer sukker i mme vil vores datter smage lidt på det, ellers slet ikke. Er det okay at komme sukker i i starten og hvor meget og så trappe ned?
Samt er det en god ide med godnat grød?
Hilsen Linda