Brev:
Vågner om dagen, men vil gerne sove videre
26. juni 2012
Alder:
4 mdr.
Vågner om dagen, men vil gerne sove videre
Hej Helen!
Vores nyeste skud på stammen er en dejlig glad stor dreng på snart 5 mdr. Han sover godt om natten ca fra Kl 20-8 dog med et par korte amninger. Om dagen sover han kun en lille time ad gangen. Med mindre at han bliver vugget i barnevognen (hele tiden efter den lille time) eller at der er musik (vuggeviser).
Han er vågen ca 2 timer mellem lurene. Han plejer at spise sig træt ved brystet, bøvse af mens vi går ud til barnevognen og falder (for det meste) i søvn sekunder efter han er lagt. Barnevognen står stille når han falder i søvn, men nogle gange må jeg trille lidt med den for at han falder til ro, men stopper inden han falder i søvn.
Han bruger ikke sut men har en sutteklud og en bamse som han altid sover med.
Hvad er dine tanker om at der er musik når han sover og hvad kan jeg ellers gøre for at få ham til at sove videre? Han vil for det meste gerne sove videre men kan bare ikke uden hjælp... :-(
Med venlig hilsen
Nillemor