Brev:
Hvor meget skal børn drikke?
30. juni 2012
Alder:
2 år, 10 mdr.
Hvor meget skal børn drikke?
Kære Helen
Bare af nysgerrighed, hvor meget væske skal et 3 årigt barn så drikke? Kan ikke finde noget om emnet på nettet.
Beregner man stadig udfra deres vægt eller?
Tak for dine altid gode brugbare svar.