Brev:
Jern og forstoppelse
6. juli 2012
Alder:
7 mdr.
Jern og forstoppelse
Hej Helen
Jeg har et lille problem, som jeg håber du kan hjælpe med og guide mig lidt igennem.
Min lille dreng døjer simpelthen sådan med hård mave. Han får pt laktulose 3-4 ml 2 gange dagligt, men det er stadig svært for ham at komme af med. Han får ikke jern dråber i øjeblikket fordi det gik helt i stå for ham, da jeg begyndte på dem ved 6 md. Han bliver 7 md om et par dage og jeg ved at han er nødt til at få de jern dråber men jeg synes simpelthen det er SÅ synd for ham når han sidder og bliver helt blå i hovedet af at presse en pølse ud der er på størrelse med en 1 krone :-(
Hvad søren skal jeg stille op?
Jeg forsøger ikke at give ham for meget mad med gulerod, da jeg har hørt det kan være forstoppende og banan får han slet ikke.
Jeg håber virkelig at du kan hjælpe mig, for jeg er bange for hvad der sker hvis han ikke får de dråber, men samtidig så er jeg også bange for hvad det her udvikler sig til hvis han får dem og hans mave går helt i stå.
Jeg glæder mig til at høre fra dig :-) og på forhånd tak for dit svar.
Med venlig hilsen
Linda