Brev:
Majsvælling fra Semper
7. juli 2012
Alder:
4 mdr.
Majsvælling fra Semper
Hej Helen.
Semper laver noget majsvælling til baby men der står 6 mdr på pakken. Man kan åbenbart ikke få vælling fra semper til 4 mdr? Skal det hedder 4 mdr eller gør det nogle forskel?
Med venlig Hilsen
Trine