Brev:
Vores datter kravler ud af tremmesengen
9. juli 2012
Alder:
23 mdr.
Vores datter kravler ud af tremmesengen
Kære Helen
Vi har et par spørgsmål til dig, men vi skriver det andet i et andet brev.
Vores meget aktive lille pige kan nu knap to år gammel selv kravle ud af tremmesengen. Vi synes, det er tidligt at skifte til juniorseng, men omvendt er vi lidt nervøse for, om hun falder, når hun klatrer over kanten.
Vi synes faktisk også, det er lidt utrygt, at hun nu bare står op om morgenen og selv går ind i stuen. Hun kan være meget stille, så vi vågner ikke altid af det ;-). Hvad tænker du er bedst i forhold til, at hun nu kravler ud af sengen? Skal vi holde fast i tremmesengen, som hun er glad for, eller skifte til en juniorseng, og er der noget, vi kan gøre, for at forebygge, at hun selv står op og starter dagen uden vores opsyn?
Venlig hilsen
Førstegangsforældrene