Brev:
Vil kun spise grød og mos, ikke brød
10. juli 2012
Alder:
8 mdr.
Vil kun spise grød og mos, ikke brød
Hej Helen
Skrev til dig den 2. juli da vi havde problemer med min søns sovevaner og havde ikke rigtig nogen rytme. Begyndte straks at putte og give mad efter den anvisning du gav os og det virker super med at sove om dagen, og synes også det er blevet nemmere om aften efter vi er begyndt at kører rutine.
MEN jeg kan ikke få ham til at spise hverken den 1/2 bolle han skal have to gange om dagen eller rugbrød, det er kun grød og mos jeg kan få i ham. Ved har prøvet både med smør, smørost, makral i tomat, varm frikadelle og både med gaffel og med hånden, men kan kun få et par hapsere i ham så åbner han ikke muden derefter... ikke før jeg så tilbyder mos så gider han godt spise. Vil jo gerne følge den anvisning du har givet, men ved ikke helt hvordan jeg skal få ham til at spise brød, har heller ikke vil prøve for meget forskelligt pålæg da jeg tænkte at det også er vigtigt at han vænner sig til en ting af gange. Håber du kan give mig et godt råd til hvad jeg kan gøre anderledes, da jeg ikke helt ved hvad jeg skal stille op.
Venlig hilsen
Louise