Brev:
Søvnrytmen driller - 4 mdr.
12. juli 2012
Alder:
4 mdr.
Søvnrytmen driller - 4 mdr.
Hej Helen :)
Jeg har et spørgsmål angående søvnrytme, som jeg håber du kan svare på.
Vores lille guldklump er 4 måneder gammel og er en glad lille pige. 'Problemet' er lidt at hun MEGET hurtigt bliver træt.
Hun sover rigtig godt og meget om natten, ca. fra kl. 22 til kl. 7 morgenen efter (naturligvis med en enkelt spisning i løbet af natten).
Men om dagen, der sover hun aldrig mere end MAKS 1time af gangen og så er hun kun vågen maks 1 time af gangen, før hun igen bliver rigtig rigtig pyller og vil puttes igen. Er det normalt i den alder eller skal vi prøve at trække den lidt?
Hun har alle dage været rigtig svær, at putte. Uden hoppen og vuggen i vores arme falder hun ikke i søvn, så det er en ret hård rytme hun ligger for dagen :)
Vi ser frem til dit svar og dine evige fantastiske råd :)