Brev:
Fra baby Bay til tremmeseng
12. juli 2012
Alder:
5 mdr.
Fra baby Bay til tremmeseng
Kære Helen.
Tak for dit råd om søvnrytme. Jeg skriver igen hvis hun ikke ændrer rytme i de kommende måneder.
Hun er nu 5 mdr og sover i babybay i vores soveværelse. Om dagen sover hun i barnevogn i en voksi. Liften bruger vi kun sjældent.
Jeg er i tvivl om hvordan jeg bedst laver en blid overgang til tremmeseng i eget værelse. Hun skal først i eget værelse når hun har passeret de 6 mdr og bliver nok også nærmere de 7 mdr. Er det et ok tidspunkt?
Jeg kan ikke sætte babybay i tremmeseng men overvejer om vi skal flytte tremmeseng i soveværelset, så hun er tryg ved sengen inden den kommer på værelset. På værelset er der sengehimmel, men ved ikke hvad vi ellers kan gøre for at gøre hende tryg. Har tænkt på voksiposen, men selv med sommerdyne er den nok lidt varm nu.
Venlig hilsen
Karin