Brev:
Sen lur og nattesøvn
14. juli 2012
Alder:
8 mdr.
Sen lur og nattesøvn
Hej Helen
Vores datter sover den sene eftermiddgslur senere og senere. I starten sov hun den kl. 16 nu vil hun sove den kl. 18. Synes det er lidt sent. Vi har holdt hende kørende nogle dage hvor vi godt kan se at hun er træt. Er det synd og skal hun bare sove? Når hun ikke sover tager hun 11 timer om natten. Når hun sover er hun senere i seng og sover 9,5-10 timer om natten.
Vores datter har vågnet en gang i timen når hun ligger i sin egen seng. Har prøvet at hun ligger ved siden af mig og der vågner hun omkring 2 gange. Sikke en forskel :-) er der en grund til det? Det er skønt med noget søvn, men går ud fra at det bliver en vane for hende. Hvad er bedst?
Hilsen